تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه تسلیت شهردار مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد بوی میوه می‌دهد خانه فردوسی کجاست؟ | درباره یک خانه تاریخی در روستای پاژ مطالبات مردم تپه سلام، مهدی و شهرک قدس مشهد در طرح شهید اصلانی حفاظت از کمربند سبز برای جلوگیری از تغییر کاربری پیام تسلیت شهردار مشهد در پی جان باختن تعدادی از شهروندان در سیل اخیر قدردانی شهردار مشهد از خادمان شهری پس از بارش سیل‌آسای امروز | شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند + فیلم گزارش ۳۱ نقطه آبگرفتگی معابر در سطح شهر مشهد طی بارندگی امروز (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آماده‌باش نیرو‌های خدمات شهری تا بازگشت کامل مشهد به شرایط عادی + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۲ میلی‌متر بارش در مشهد طی ۳۰ دقیقه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد مقدس: آب‌گرفتگی سطح شهر در حال کنترل است + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکنون حدود ۵ هزار زائر پیاده وارد مشهد شدند (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲)
سرخط خبرها

شهردار مشهد: حسابداران، مغز متفکر شهرداری هستند | دقیق‌ترین همکارانم، حسابداران بوده‌اند

  • کد خبر: ۱۹۸۷۹۳
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
شهردار مشهد: حسابداران، مغز متفکر شهرداری هستند | دقیق‌ترین همکارانم، حسابداران بوده‌اند
شهردار مشهد مقدس گفت: دقیق ترین همکارانم، حسابداران بوده اند. این را بدانید، نه فقط همکاران شما در بدنه شهرداری بلکه همه مردم مشهد قدردان شما هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف امروز ١۵ آذر ماه در مراسمی که به مناسبت روز حسابدار برگزار شده است، ضمن تبریک فرارسیدن ۱۵ آذر و روز حسابدار اظهار کرد: مناسبت امروز، به نام روز حسابدار است. حسابدارانی که نه فقط مغز متفکر حوزه‌های مالی بلکه ذهن‌های برتر همه بخش‌های یک سازمان هستند و ویژگی بارزشان این است که خستگی ناپذیر، به مسائل مختلف و امورات مالی رسیدگی دارند.

وی افزود: حسابرسی یکی از صفات خاص ذات اقدس پروردگار است و این مسئولیت اگرچه خیلی ظرافت و دقت نیاز دارد، اما فقط کسانی می‌توانند از عهده آن بربیایند که سرعت عمل هم داشته باشند و با وسواس، کار مردم را از خود بدانند.  

وی ادامه داد: هر برنامه‌ای که بخواهد در شهر انجام شود، نمی‌تواند خود را از حسابرسی‌های مالی بی نیاز بداند. بیش از ۲۸ سال از خدمت در مجموعه شهرداری مشهد می‌گذرد و در تمام این سال ها، همیشه دقیق‌ترین همکارانم، حسابداران بوده اند. این را بدانید، نه فقط همکاران شما در بدنه شهرداری بلکه همه مردم مشهد قدردان شما هستند.

قلندر شریف ادامه داد: فعالیت شهرداری صرفاً منحصر در خدمت به ساکنان مشهدالرضا (ع) نیست بلکه در حقیقت، زائران امام هشتم (ع) نیز از این خدمات بهره مند می‌شوند. به همین دلیل هم خدمت به مشهد در کلام رهبری، خدمت به کل ایران نامیده شده و مدال افتخار روی سینه حسابداران و همه کارکنان شهرداری مشهد، خدمت در این شهر است.

وی افزود: امروزه بسیاری از مقامات، مسئولان و عموم مردم به من از خدمات شایسته شهرداری‌ها در سطح مشهد می‌گویند درحالی که دایره این خدمات صادقانه و موثر خیلی وسیع‎تر از این حرف هاست و در سطوح مختلف از جمله حوزه‌های مالی جریان دارد. عزیزان من، حقیقت این است که خاطره خدمت گزاران واقعی مردم همیشه در ذهن‌ها باقی می‌ماند پس به خدمت صادقانه خود ادامه دهید. از خدا می‌خواهم ترازنامه دل همه مشهدی‌ها همیشه مثبت و منتهی به ثمرات پرخیر و برکت باشد.

شغل حسابداری مسئولیت سنگینی دارد

شهردار مشهد مقدس در حاشیه این نشست به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: افزود: شغل حسابداری مسئولیت سنگینی است و آنها مغز متفکر هستند.

محمدرضا قلندر شریف اظهار کرد: روز حسابدار زمینه‌ای را فراهم کرد که مراسمی داشته باشیم تا از همکاران در بخش مالی شهرداری و حسابداران تقدیر و قدردانی داشته باشیم و در کنار آنها بگوییم و بشنویم. 

وی با اشاره اینکه در این مراسم از پیشکسوتان این حوزه  و مسئولان حوزه معاونت مالی قدرانی شد، افزود: شغل حسابداری مسئولیت سنگینی است و آنها مغز متفکر هستند. حسابداران افرادی دقیق، پویا، فکور، سریع، خوش فکر و سالم و جزو پر تلاش ترین هستند که مستمرا فعالیت ذهنی دارند و در این حال خستگی ناپذیر هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->